Tabela endüstrisindeki yeni malzemeleri, müşterileri ve fikirleri takip etmenin 4 yolu

Tabela ve dijital baskı şirketleri her zaman sektördeki en son trendleri takip ederek güncel kalmaya çalışmalıdır. Zor ticaret koşulları altında zamanınızı, işinizi mümkün olduğunca her zamanki halinde tutmak için harcamanız gerektiğini hissedebilirsiniz, ancak karşılaşabileceğiniz herhangi bir aksama süresi, en son trendleri ve teknolojileri keşfetmek için de kullanılabilir.

Çok zaman alıcı veya bunaltıcı hissetmeden, endüstri bilginizi genişletmek için kullanabileceğiniz ipuçları ve püf noktalar vardır. Uzun vadede işletmenize, mevcut müşteri ilişkilerinize ve yeni veya potansiyel müşteri ilişkilerinize fayda sağlayabilirler.

İşte, yenilikçi uygulamalar için potansiyel pazarlar ve fikirler hakkında bilgi sahibi olmanın dört yolu. Ayrıca, sizin ve işletmenizin şu anda sektörde ve müşterilerinizin zihninde nerede durduğunuzu daha iyi anlamanızı sağlayacaktır.

1. Bültenlere kaydolun

Yeni ürün ve uygulamalarla ilgili sektör haberlerini veya güncellemelerini takip etmenin en kolay yolu, bunların doğrudan e-posta kutunuza veya posta kutunuza gönderilmesini sağlamaktır. Ve bunu organize etmek kulağa geldiği kadar kolaydır.

Bayilerinizin ve tedarikçilerinizin çoğunun veritabanlarına düzenli olarak gönderdikleri bültenler, çevrimiçi içerikler, bloglar veya ürün broşürleri olacaktır. Normalde kendi web siteleri aracılığıyla kaydolabilir veya temsilcinizle ya da şirketteki irtibatınızla iletişime geçebilirsiniz. En son sürümlerin gönderilmesini veya e-posta veritabanlarına eklenmenizi isteyebilirsiniz.
Bültenleri almaya başladığınızda, yalnızca alakalı olduğunu düşündüğünüz bölümleri değil tüm bölümleri dikkatlice okumak için zaman ayırmaya çalışın. Çoğu zaman daha çok şey okuyarak, mevcut seçenekleri ve sizinki gibi işletmelerin dünya çapında neler yaptığını daha geniş bir şekilde görebilirsiniz. Ne kadar çok okursanız, o kadar çok bağlantı kurabilirsiniz. Bu, yeni iş fırsatları keşfetmenize yardımcı olacaktır.

Sosyal medyada ilgili kişileri de takip ettiğinizden emin olun. İş dünyasında işler çok hızlı değişebilir ve hatta 'normal' bir günde Instagram, Facebook, Twitter ve LinkedIn'den yeni ilhamlar keşfedebilirsiniz.
Sizin için en uygun olan dergileri, haber bültenlerini ve sosyal paylaşımları okumak için birkaç günde bir on dakikanızı ayırın veya işlerde durgun bir dönem geçiriyorsanız, belki de öğleden sonranızı araştırma yapmaya adayabilirsiniz. Alternatif olarak, ekibinizde okumaktan veya araştırmaktan hoşlanan birini görevlendirebilir ve işinizle en ilgili güncellemeleri düzenli olarak, haftada veya ayda bir kez, rapor halinde sunmasını isteyebilirsiniz.

Müşterilerinizin haber bültenlerine kaydolun ve onları sosyal medyada da takip edin. Bu, çıktınızın nasıl kullanıldığına dair başka bir bakış açısı ve nasıl çalıştıkları hakkında çok değerli içgörüler sağlayacaktır. Onlara yardım edebileceğiniz potansiyel yeni yollar hakkında bazı fikirler de getirebilir.

2. Müşterilerinizle konuşun

Çok açık ki, işinizi geliştirmenin en kolay yolu müşterilerinize sağladığınız hizmetin aradıkları şey olup olmadığını sormaktır. Tüm bunları konuşmak ve aranızdaki iş hakkında fikir alışverişi yapmak için yılda birkaç kez zaman ayırın. İşlerde durgun bir dönem size telefonla son durumları öğrenme fırsatı verir.
Müşterilerinize sunduğunuz tüm hizmetlerden haberdar olup olmadıklarını sorun ve bunları işletmelerine nasıl uygulayabilecekleri konusunda önerilerde bulunun. Aynı şekilde, henüz sizin tarafınızdan sunulmayan bir hizmeti görüp görmediklerini veya satın almakla ilgilenecekleri bir şey olup olmadığını sorun. Boşlukları belirlemenize veya daha önce düşünmediğiniz fırsatları keşfetmenize yardımcı olacaktır.

3. Konfor alanınızın dışında düşünün

Genellikle işletme sahipleri hangi alanda iyi olduklarını bilmekten ve ona bağlı kalmaktan memnun olurlar. Bunun olmasını önlemek için konfor alanınızın dışında düşünmeye çalışın.
Bunu yapmanın gerçekten etkili bir yolu da çekirdek pazarlarınızın dışındaki endüstriler hakkında daha fazla bilgi edinmektir. Ticaret dergilerini okuyun ve sektördeki önde gelen oyuncuları sosyal medyada takip edin. Örneğin; reklam amaçlı bez tabelalar konusunda uzmansanız, araç kaplamalarında kullanılan vinil baskıdaki en son trendleri ve olasılıkları görmek için araç endüstrisini keşfedin.
Yine, bu araştırma projesi için ekibinizden bir kişiyi görevlendirebilirsiniz. Makinelerinizi işleten veya müşterilerinizle doğrudan ilgilenen kişilerin düşüncelerini ve fikirlerini almak, düşüncelerinize yepyeni bir boyut katacaktır.

4. Kendi sektörünüzü derinlemesine inceleyin

Rakiplerinizi araştırmak için her hafta biraz zaman ayırın. Sundukları hizmet ve ürünlere, tekliflere ve fırsatlara, kendilerini nasıl pazarladıklarına ve kimi hedeflediklerine dikkat edin. Bu, teklifinizi daha etkili bir şekilde uyarlamanıza ve oyunun ilerisinde olmanıza yardımcı olacaktır.
Sektörünüzdeki son teknolojik gelişmeleri takip etmek önemlidir. Tercih ettiğiniz baskı ve kesim üreticiniz, farkında olmadığınız bir yazılım güncellemesi veya ürün geliştirmesi yayınlamış olabilir. Veya mevcut cihazınızdan daha yüksek bir hacimde daha kaliteli baskılar üretebilen yepyeni bir çözüm geliştirmiş olabilir. Vinil tedarikçinizde mevcut ihtiyaçlarınıza daha uygun bir yüzey olabilir.
Küçük şeylerden haberdar olmak sizi rekabette öne geçirecektir. Aynı zamanda mevcut ve potansiyel müşterilerinize, onlara mümkün olan en iyi ürünü sunmayı taahhüt ettiğiniz konusunda güven verecektir.

Roland ile iletişime geçin

Roland olarak size tavsiye ve bilgi vermek için buradayız. Aşağıdaki formlarımız aracılığıyla endişeleriniz veya sorularınız için bizimle iletişime geçin.
Mümkün olan en kısa zamanda cevap vereceğiz.

Telefon veya e-posta ile iletişim kurulmamasını tercih ederseniz, istediğiniz zaman devre dışı bırakabilirsiniz. Verilerinizi Gizlilik Politikamıza uygun olarak işleyeceğiz. Daha fazla bilgi için buraya tıklayın.